Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
CURRENT ISSUE
ARCHIVES
SUBMISSIONS
ABOUT THE JOURNAL
About the Journal
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
ANNOUNCEMENTS
ÍNDICES
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 15 (2015)
No. 15 (2015)
Published:
2015-02-22
Full Issue
PDF (Español (España))
Estudios
Modelos de secuenciación en la didáctica de las lenguas extranjeras
Paolo Torresan
9-21
PDF (Español (España))
Revisión y recepción de la retroalimentación en Lengua Española para maestros. Estudio comparativo
Elia Saneleuterio
23-42
PDF (Español (España))
The influence of socio-economic background, personal effort and motivation on English proficiency
Amaia Prieto Arratibel, Mª Camino Bueno-Alastuey
43-65
PDF (Español (España))
Action research in the communicative language classroom: using alternative assessment techniques with efl secondary-school students
Lucía Fraga Viñas, María Bobadilla Pérez
67-77
PDF (Español (España))
Mobile Learning in the Foreign Language Classroom
Gloria Luque-Agulló, Natividad Martos-Vallejo
79-103
PDF (Español (España))
El cómic online como recurso didáctico en el aula. Webs y aplicaciones para móviles
Juan Lucas Onieva López
105-127
PDF (Español (España))
Looking for Austen in the 21st Century: from Pride and Prejudice to The Lizzie Bennet Diaries
Noelia Mª Galán Rodríguez
129-148
PDF (Español (España))
editor
Language
Español (España)
English
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Current Issue