Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Huarte de San Juan. Filología y Didáctica de la Lengua
  • CURRENT ISSUE
  • ARCHIVES
  • SUBMISSIONS
  • ABOUT THE JOURNAL
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
  • ANNOUNCEMENTS
  • ÍNDICES
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. No. 15 (2015)

No. 15 (2015)

					View No. 15 (2015)
Published: 2015-02-22

Full Issue

  • PDF (Español (España))

Estudios

  • Modelos de secuenciación en la didáctica de las lenguas extranjeras

    Paolo Torresan
    9-21
    • PDF (Español (España))
  • Revisión y recepción de la retroalimentación en Lengua Española para maestros. Estudio comparativo

    Elia Saneleuterio
    23-42
    • PDF (Español (España))
  • The influence of socio-economic background, personal effort and motivation on English proficiency

    Amaia Prieto Arratibel, Mª Camino Bueno-Alastuey
    43-65
    • PDF (Español (España))
  • Action research in the communicative language classroom: using alternative assessment techniques with efl secondary-school students

    Lucía Fraga Viñas, María Bobadilla Pérez
    67-77
    • PDF (Español (España))
  • Mobile Learning in the Foreign Language Classroom

    Gloria Luque-Agulló, Natividad Martos-Vallejo
    79-103
    • PDF (Español (España))
  • El cómic online como recurso didáctico en el aula. Webs y aplicaciones para móviles

    Juan Lucas Onieva López
    105-127
    • PDF (Español (España))
  • Looking for Austen in the 21st Century: from Pride and Prejudice to The Lizzie Bennet Diaries

    Noelia Mª Galán Rodríguez
    129-148
    • PDF (Español (España))

editor

Language

  • Español (España)
  • English

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians

Make a Submission

Make a Submission

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

HUARTE DE SAN JUAN. FILOLOGÍA Y DIDÁCTICA DE LA LENGUA

ISSN: 2386-9143

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.